Ауторство

Већина текстова на блогу су ауторски и објављени, задржавам сва АУТОРСКА ПРАВА над њима, МОРАЛНА И ИМОВИНСКА!

среда, 3. април 2024.

Благо нама

- Благо теби, ти си коњ.
- А што је благо мени?
- Па, тебе помињу кад нешто пореде са нечим лепим.
- А кад кажу: "Коњу један"?
- Није исто. Ајд, сам реци, исто ли је кад се каже то и: "Магарче један"! Осим тога упоређују ме кад је у питању мерка... она мерка, знаш?
- Па, ти, магарче, треба тиме да се дичиш, имаш највећи међу животињама.
- Да, али ми чешће служи за поређењe него у сврху за коју је намењен.
- Тише мало, ево га иде вепар, сав се зајапурио.
- Види како се шепури она свиња поред њега а о керовима да не причам.
- Море, то није тако битно. Гледај оне ћурке и овце што га прате.
- А знаш ли зашто иду за њим?
- Мислим да ни оне не знају.
- Знају. Овце га доживљавају као овна а ћурке ко ћурана.
- Да знаш да си у праву, подигао ону главурду ко ован трећак а шепури се ко накљукани ћуран.
- Мене више подсећа на вола.
- На вола? Зашто?
- Па... и сам видиш, кад запне да уради нешто, не уме да стане. 
- Аха, онда... онда је ко биво.
- Мало је један, треба га поредити са два бивола!
- То су већ мајмунска посла.
- Благо свима њима са њим и њему са њима.
- Задриго, задриго... скрнави људски род.
- И још се усуђује да човеком себе назива.
- Тешко људима са њим!
- Да нисам у њиховој кожи.
- Да иронија буде већа, сами су га изабрали за главног крмка.
- И још тврде да нема бољег брава!
- Е, дође ми да се од муке насмејем, њи-хи-хи-хииии!
- И мени,  и-хаа, и-хаа, и-хаа...
- Благо мени што сам коњ.
- И мени што сам магарац.
- Ех... благо нама.
- Благо.  


Нема коментара:

Постави коментар