Ауторство

Већина текстова на блогу су ауторски и објављени, задржавам сва АУТОРСКА ПРАВА над њима, МОРАЛНА И ИМОВИНСКА!

недеља, 7. јануар 2024.

Афоризми 2024

- Најпре је пуцао себи у ноге, затим у главу. Како, зашто у ноге? Да не би могао утећи!

- Не могу више ове неправде у друштву да гледам скрштених руку! Решио сам да расплетем руке.

- Када бисмо за својим кућним љубимцима сакупљали њихова гованца, имали бисмо се чиме поносити.

- За болест пишања уз ветар није надлежна урологија вeћ полиција.

- Народу је власт толико тога пружила... само пружила.

- Поручујем властима у вези избора: Мене не можете купити чак и да ми уплатите 3500 евра на текући рачун, број 265-7654288006-XXXXX

- Једући паризер, власт је укаљала свој образ.

- Србија најављује извоз готових производа јер на претек има сировине.

- Као Шехерезада, само прича, прича... Не сме да стане.

- Преко ноћи је постала водолија а била је девица!

- Велике одлуке вођа доноси бацањем новчића, па како буде: глава или писмо.

- Поред свих савремених ВЦ шоља, мени је срање у пољском клозету најслађе!

- Изметимо мало више испред својих врата јер, степен чистоће зависи од количине измета!

- И над попом има поп(адија).

- Храбрима не завидим. И ја бих био храбар кад бих смео.

- Када вас неко повређује, треба ли бити љубазан? Треба бити!

- Прекоредни секс? То ти је оно кад имаш редован секс па ти досади да чекаш у реду.

- Намеће се питање, како бити здрав у ова шугава времена?

- Ако себи тражите пријатеља, не идите далеко. Пријатеља треба тражити на пушкомет.

- Порука мушкарцима: Ако вам се жене нећкају, нађите неку којoj се хоћка!

- На сваки бол човек може да стисне зубе осим кад се нађе код зубара!!

- Бол који неки људи осећају у својој души, фантомски је!

Врло сналажљив смо народ. Све би урадили само да ништа не радимо.

- Вођи сам пружио пријатељски савет, злу не требао!

- Да унутрашњи органи раде како треба не би било свакаквог срања.

- Сточни фонд у Србији... ипак, не бих о политици!

- Бринем! Ко ће нам давати пензије кад овај умре?

- Какво је време дошло, паметни ће бежати у лудницу.

- Они људи, чији је мозак величине ораха, не треба да стрепе. Свакако, смањиће се оток.

- Зима је а снега нема. Власт разматра разне идеје како би народ могао да се насанка.

- Теоретичари завера би могли спасити свет. Или је то само теорија... или завера?

- У циљу етно-промоције, истакао је своје атрибуте, чутуру и тучак.

- Куд јој рекох да водимо љубав... Боље да сам се угризао за језик!

- Ма... умем и ја да се глупирам ал' ми глупо.

- Ништа ми од руке не иде, - рече попрсје.

- Тешко је данас разумети се са људима, са којима говорите истим језиком.

- Да је реда не би било редова!

- Имамо избор. Давос је једна опција. Пећ је друга.

- Никада није преварила свог мужа. Ниједног!

- Многи проналасци су променили свет. Његов свет се променио проналаском бомбе из рата.

- Чувајте се када дотрајалим аутобусима путујете на море, можете изгорети.

- Моја девојка затруднела, каже, дошло изненада. Да ми је знати ко је Ненад...

- Има одрешене руке. Искуство стекао док је радио на дрешу..

- Међунационалну мржњу на Балкану може прекинути само Бог и батина!

- Шта си се узјогунио око промене пола? Да сам на твом месту ја бих то пресекао.

- Како су поступили према заробљенима? Једне су стрељали, остали су извисили.

- Како видим, Јевреји су опет постали горућа тема.

- Кад тамни заблистају, човечанству се смрачи!

- Је ли, мали, шта ћеш бити ако порастеш?

- Заборавите оно што сте упамтили и упамтите да сте заборавили.

- Његову срчаност је поколебала само једна кап.

- Највиши стадијум оптимизма је када очекујеш да празну чашу прелије кап.

- Спадамо у сиромашан народ. Наше највеће богатство су деца.

- Полтронски образац понашања:Пиши како говориш, говори како ти се каже.

- Данашњи Диоген не би фењером тражио човека већ за трудну жену.

- Када човек пронађе фаталну жену он изгуби главу.

- Дошло такво време да нам светски моћници ведре и облаче.

- Честитам Осми март свим женски опредељеним лицима.

- Свако од колега јој је уручио по цвет. Толико цвећа а ниједна кита.

- Кад је видела колико је цвећа добила, дошло јој је да врисне.

- Прочитао сам афоризам на тему здравља. Смешан до бола!

- Хвалио се својим поносом а она је насела.

Стидљиво је деловала. Тек када се удала, дошла је до изражаја њена грлатост.

- Са женом треба бити комуникативан. Не разумем мушкарце који не умеју да користе језик?

- Ветар дува до Винковаца после пуше. На енглеском се тај ветровити посао зове Blow Job.

- Написао сам несхватљив афоризам. Ко га не схвати, разумеће.

- Просечан Србин налази задовољство у ситним стварима. У свету постоје људи који се задовољавају децом.

- Гледам, на забави инвалида сви су били лепо обучени и дотерани.

- Земљу не могу спасити ни хиљаде уздебелих вођа. Треба нам један устанак.

- Ако не схватамо сад, схватићемо врло брзо али онда ће бити касно!

- Градска чистоћа се одувек бавила прљавим пословима. Ту нешто смрди!

- Ужитак планинарења се не мери са бањама, морима...Планина - то је нешто узвишено!

- Због похлепе и незајажљивости људи, и Аладинова лампа је уфитиљила.

- Прочитао сам одличну књигу. Оставила ме је без текста!

- Да је хомосапиенс остао на нивоу хомоеректуса, не би било оволиких сексуалних девијација!



Нема коментара:

Постави коментар