Ауторство

Већина текстова на блогу су ауторски и објављени, задржавам сва АУТОРСКА ПРАВА над њима, МОРАЛНА И ИМОВИНСКА!

среда, 1. децембар 2021.

Јешан а богами и пишан!

Зазвони ми телефон д'н'с, видим, вика ме другар Марјан. У онуј орату, он и ми се пожали:
- Јутрос кад се диго, попи чај пре кафу а после искуса један јогурт па тањир супу. На астал беше јабука, цапну гу 3-4 пут па попи једно студено пивце. По тој, идо у продавницу по намирнице и купи киселе краставице та и њи изедо, а после попи једно чоколадно млеко и изедо тањир питије. Ако ми верујеш, тој ме држи, еве цел дан се не скиђам од вц шољу!
- Тој бар ласно, Маре.
- Како ласно, еве најеба начисто.
- Оће ли ме слушаш да ти кажем?
- Казуј, амитом сам закасаја.
- Имаш ли рицинус у кућу?
- Имам, што питујеш?
- Е, попиј једну ракијску чашку.
- Али...
- Али... тој ће те пројури за пола сат и после ће се скинеш од вц шољу. 

Нема коментара:

Постави коментар