Ауторство

Већина текстова на блогу су ауторски и објављени, задржавам сва АУТОРСКА ПРАВА над њима, МОРАЛНА И ИМОВИНСКА!

понедељак, 22. новембар 2021.

На село живим

На село живим, чистокрвни сам сељак
зинат у град нећу идем такој ми мерак
баш кад сам гладан, маз на леб апнем
у воћњак к'д зађем, неки ошав цапнем

На село живим и сас тој се млого дичим
кујгод ме закеције с оп'нак га опичим
у пролеће изриљам и посадим бре бачу
работим с ашов, матику, плуг и дрљачу

На село живим, можда не знам за боље
на мене су друштво њиве, ливаде и поље
К'д је радан д'н, чувам краве, овце, праци
празник кад је по цел д'н истезам краци

На село живим, имам си убаву фамилију
бурићи ми пуни с вино и шљивку ракију
доватим плуг да изорем најголему њиву
к'д дође пладне еј ме у лад под сливу

На село живим и све је на моју грбину
кад не'ам работу, уватим прву ладовину
такој си терам, ама ич се не нервирам
поработим, поручкам па дудуче засвирам


Нема коментара:

Постави коментар