Ауторство

Већина текстова на блогу су ауторски и објављени, задржавам сва АУТОРСКА ПРАВА над њима, МОРАЛНА И ИМОВИНСКА!

четвртак, 2. децембар 2021.

Кредит

     Ожењен сам банкарком. Када смо уговарали брак, учинили смо то по једној каматној стопи, која је била повољна за обе стране. Извесно време, живели смо по унапред утврђеном протоколу. Али, током заједничког живота, почела је да подиже каматну стопу. Када сам јој поменуо право на мој неискоришћен грејс период, рекла је да су у међувремену наступили нови моменти а самим тим и основа уговора се морала мењати. Сачинили смо анекс уговора. У тај анекс заиста су унешене неке новотарије попут Каматне стопе на депозитне олакшице. Мени је то деловало као олакшавајућа околност па сам прихватио нови протокол, без много размишљања и читања оног, ситно куцаног текста, у доњем делу анекса уговора. Да постоји текст и на полеђини уговора, сазнао сам када је поменула Референтну каматну стопу. Када сам јој поменуо Индекс потрошачких цена, одговорила ми је питањем: 
- Добро, желиш ли ти брак на кредит или у кешу?
- Желим брак за изградњу породице, нешто као потрошачки кредит - одговорио сам јој.
- Е, то ће ићи мало теже! Дакле, у том случају Белибор је неизбежан, разумеш?
- Шта ти је сад па то?
- То ти је, мили мој, референтна каматна стопа за динарска средства од стране банке! А Еурибор да и не помињем,
- И немој, него... имам ли ја било какве бонусе... макар у смислу отплате на већи број рата?
- Какви бонуси те спопали? То што је обострано потписано и заведено, прошло је све протоколе и нема прекрајања уговора.
Сада, када сам схватио да сам упао у банкарско-кредитном браку, размишљам да подигнем нови кредит ради рефинансирања...

Нема коментара:

Постави коментар