Ауторство

Већина текстова на блогу су ауторски и објављени, задржавам сва АУТОРСКА ПРАВА над њима, МОРАЛНА И ИМОВИНСКА!

субота, 24. август 2024.

Све регуларно

- Није ми јасно како си се запослио, сигурно преко странке?
- Мај дај. Кад сам ја био у некој странци, знаш да се гнушам ма које врсте политичке припадности.
- Знам, али како, човече, како? Данас човек може да се запосли само...
- Није страначки, рекао сам ти. Требао им је возач, ја се пријавио и ето...
- Али, човече, ти си пензионер!
- Да, па шта?
- Није ми јасно... Ниси страначки, ниси... Чекај, ти си скоро отишао у пензију, добио си решење?
- Да, у фиоци је, зашто питаш?
- Јеси ли га читао?
- Јесам, више пута, и?
- Ту ти све пише. У уводној речи пише ко је обрађивао податке, за кога и кад, је ли тако?
- Треба да је тако.
- Даље, у диспозитиву су јасно наведени разлози за доношење решења, је ли тако?
- Таман тако.
- У даљем тексту иде образложење, где овлашћено службено лице ПИО фонда наводи све детаље у вези донетог решења.
- Да, има и тога. Све је наведено.
- Шта имамо даље? Имамо то да те обавештавају ако случајно негде заснујеш радни однос, прекида се исплата пензије.
- Има и то. Има и оно да против решења могу уложити жалбу у року од петнаест дана од дана пријема решења..
- Да, има тога али има и оног да жалба не одлаже извршење решења. Дакле, решење се темељи на Закону и има све форме правног документа.
- Има.
- Па, како си се ти могао запослити а и даље остати пензионер? Јеси ли ти њих обавестио о запослењу?
- Јесам и то у писаној форми.
- Наравно да си у писаној, не играј се са мојим живцима. Шта је даље било?
- У  документу сам навео све што треба, да сам се запослио због ниске пензије, где, кад, како и зашто... Навео сам назив послодавца, све... све регуларно.
- Какво регуларно те спопело, или си ти њих нешто преварио, или... Не, не схватам како ти нису укинули пензију, човече!
- Ех, како. Уложио сам, ову... жалбу.
- Жалбу? Ваљда допис, приговор, обавештење...? Јесу ли ти бар одговорили?
- Јесу.
- Шта су рекли, како су одговорили, баш ме занима?
- Написали су управо оно што си рекао: "Жалба не одлаже извршење решења"!

Нема коментара:

Постави коментар