Ауторство

Већина текстова на блогу су ауторски и објављени, задржавам сва АУТОРСКА ПРАВА над њима, МОРАЛНА И ИМОВИНСКА!

недеља, 18. август 2024.

Мој животе

Ех, мој животе...
Путеве бираш сам
без сагласности моје.
Не питаш ме хоћу ли
смем ли, могу ли
и како ствари стоје?

Но, паметан си ти.
Добар.
Ја не ваљам.
Ја сам тај који греши,
ja, који све укаљам.

Каткад ми падне на ум
да сиђем на друм
и кренем без циља.
Да прегазим воду,
превалим у ходу
стотину миља.

Ипак верујем у тебе
ти ме нећеш пуштати
до дна да стигнем.
Олакшаћеш ми муку
Пружити руку,
помоћи да се дигнем.

Рећи ћеш реч важну
у њој поруку снажну:
Није штета пасти, већ
одустати и не устати!

Понекад размишљам, дуго...
Можда нисмо једно за друго.
Ал' ето, гурамо некако,
кроз грозоте и дивоте
заједно ти и ја, мој животе.

Нема коментара:

Постави коментар