Ауторство

Већина текстова на блогу су ауторски и објављени, задржавам сва АУТОРСКА ПРАВА над њима, МОРАЛНА И ИМОВИНСКА!

недеља, 11. август 2019.

Ником ништа

Разговор трију персона, од којих је прва бринета. (Остале две мора да су плавуше, да би виц имао смисла)
- Увек када одем у Дом здравња, имам страх од дентисте.
- Ја се бојим стоматолога.
- А ја од зубара!
Ако се неко насмејао, насмејао се је, ако није, ником ништа. Мени је била обавеза да текст објавим, а највеће задовољство ће ми бити сазнање, да сам неку особу подсетио, да у усној дупљи има кваран зуб.


*   *   *

Био сам код лекара. Прописао ми је неке огромне капсуле против некакве упале и рекао да их користим анално. Мало сам се изнервирао због очекиваног појашњења око детаља у вези терапије. Отишао сам у апотеку. Апотекарка ми је уредно спаковала лек и рекла да га користим ректално, и тиме долила количину нервозе и мој нервни систем. Скроз изнервиран, отишао сам кући и капсулу набио себи у дупе. Замислите, сутрадан већ ми је било боље!

Нема коментара:

Постави коментар