Ауторство

Већина текстова на блогу су ауторски и објављени, задржавам сва АУТОРСКА ПРАВА над њима, МОРАЛНА И ИМОВИНСКА!

среда, 27. март 2019.

Лесковачка работа

Свађа се муж сас жену:
- Ти си ми задња рупа на свираљку.
- А ти си задња свираљка на моју рупу.

Звони неки на врата, дете дзвирну кроз шпијунку, па питује мајку:
- Мамо, дошја газда за кирију, имаш ли паре да му дадеш, јел' да искочим напоље да се поиграм?

Улази човек у кафану и вика на конобара:
- Донеси пијење на сви!
- За које частиш?
- Имам близанци.
- Какви су, једнојајчани јел двојајчани?
- Једно је двојајчано, а друго је девојче.

Иде автобус из Лесковац за Власотинце, и један човек викну:
-Кој је изгубија 500 евра врзани сас црвену трачку.
Јавише се неколицина њи:
- Ја, ја, ја...
- Еве гу само трачка, паре ги нема.

Причају деда и унуче:
- Немој да жениш удовицу ни случајно, ако је саранила мужа и тебе ће сарани. Немој да жениш распуштеницу, неје одговарала на њега, неће ни на тебе. И немој да жениш девојку, да је арна до сад би се одала.
- Па добро бе дедо, коју да женим?
Жени удату, ако одговара на мужа, и на тебе ће.

Вика доктур на жену:
- Седи госпођо, отвори јако уста и исплази језик.
- Доктуре, али, ја сам потпуно здрава, дошла сам за отпусни лис'.
- Знам, госпођо, само оћу да не збориш док ја пишем.

Дошја Заре куде доктура и показује сас руку преко ребра:
- Доктуре, млого ме овдека боли.
- Пијеш ли Заре?
- Пијем.
- Млого ли?
- Млого доктуре.
- Тој ти је од шанк.

Испраћа муж жену у бању сас автобус, поздравља се сас њум, па ву вика:
- Обећај ми, да ће буднеш верна.
- Па, ја несам видовита.

У фирму, шеф вика на секретарицу:
- Ти си најбоља за секс у овуј фирму, моја жена ти не мож' воду донесе.
- Шефе, па тој ми викав сви мушки из овуј фирму.

Отидев два Лесковчанина, Рајко и Сава у војску. Старешина питује Рајка:
- Рајко, које је тој домовина?
- Не знам.
- Ти си глуп! Саво, које је тој домовина?
- Домовина је моја мајка!
- Тачно, ајде Рајко понови, које је тој домовина.
- Домовина је Савина мајка.
- Идијоте, домовина је и твоја мајка! Разумеш ли?
- Разумем!
- Које разумеш?
- Ја и Сава смо браћа.

Мајка у кујну спрема мезелуци за гости, у тај ма улази синче и вика на мајку:
- Мамо, јучер кад ти беше на работу, дооди комшика Вања и татко виј тура у уста оној...
- Чекај сине, стани! Ај саг тој да кажеш тамо у собу пред гости и пред татка.
И одведе дете у собу па га малко окуражи:
- Ајде сине, слободно си рекни које оћеш.
- Јучер кад мама била на работу, дододила комшика Вања и татко вуј тураја у уста оној... оној бре мамо, што ти поштар тураја тебе у уста.

Нема коментара:

Постави коментар