Ауторство

Већина текстова на блогу су ауторски и објављени, задржавам сва АУТОРСКА ПРАВА над њима, МОРАЛНА И ИМОВИНСКА!

уторак, 20. децембар 2016.

Da mi je ova pamet i ona muda!

Aforizmi nisu moji... pokupio sam ih po forumima, blogovima, raznim stranicama... 
Prenosim ih ovde jer su na mene ostavili vrlo jak utisak!!!
U isto vreme mi je žao što nisam ja njihov autor, 
s druge strane, raduje me činjenica da još uvek ima  ljudi, koji ne gledaju nekakve 
farme, dvorove, parove...

- Kukavica kuka i na punoj trešnji, a slavuj peva i na suvoj grani.
- Žena može da se izleči od svake izmišljene bolesti, ako joj se kaže da je to znak starosti.
- Nikad nam nije bilo gore nego danas. Srećom, tako će biti samo do sutra.
- Ima ljudi koji ostaju praznih šaka čak i kad se uhvate za glavu.
- Ko nije ništa pretrpeo, ne može me savetovati.
- Neki ljudi prigovaraju što ruže imaju trnje. Ja sam zahvalan trnju što ima ruže!
- Ako seješ vetar, požnjećeš oluju.
- Malim lopovima se skida glava, a velikim šešir.
- Dovoljan je samo jedan zrak sunca da odagna sve sene
- U lopovskoj državi pošten čovek je nacionalna manjina.
- Ako ne želiš da te neko pronadje, povuci se u sebe.
- Bogatstvo ne čini ono što imamo, već ono u čemu uživamo.
- Klonim se ljudi koji misle da je drskost hrabrost, a nežnost kukavnost, i klonim se i onih koji misle da je brbljanje mudrost, a ćutnja neznanje.
- Što se prećuti, može da se kaže; što se kaže, ne može se prećutati!
- Nema druge prilike da se ostavi prvi utisak!
- Ništarija se uvek proda po početnoj ceni!
- Nije problem u tome što su nas pogrešno učili, već je problem u tome što smo mi bili odlični djaci
- Svet je zanimljiv onoliko koliko smo mi radoznali.
- Čovek s novom idejom je ludak sve dok ta ideja ne uspe.
- Bogu se obraćamo samo onda, kad hoćemo da postignemo nemoguće. Za moguće su nam dovoljni i ljudi.
- Da mi je ova pamet i ona muda!
- Da bi ostvario svoje snove, moraš prvo da se probudiš.
- Baci dobro niz vodu, naći ćeš ga uzvodno.
- Čovek uvek mora uložiti nadčovečanske napore da bi ostao čovek.
- U društvu gde se svi prave pametni, pametan ispadne glup.
- Što je nebo tamnije to su zvijezde sjajnije.
- Ako želiš kišu moraš računati na blato.
- Pevači zarađuju svojim glasom, a političari našim.
- Okrenite se prema suncu i senka će pasti iza vas.
- Gde prestaje logika tu počinje politika.
- Svet je knjiga. Oni koji ne putuju pročitali su samo jednu njenu stranicu.
- Nekim ljudima ništa ne promiče. Sem njihovih života.
- Ne prepiri se s budalom, ljudi neće uočiti razliku
- Ne prekidaj ženu kad ćuti.
- Kad ugleda ženu, muškarac postane lovac... Kad ulovi ženu, muškarac postane plen.
- Medicina je toliko napredovala da praktično više ni jedan čovek nije zdrav.
- Lud je samo onaj čija se ludost ne poklapa s ludošću većine.
- Bolje je znati neka pitanja nego sve odgovore.
- Što je država korumpiranija, to ima više zakona.
- Dve stvari ne podnosim: pijane ljude kad sam trezan i trezne kad sam pijan.

- Pogledaj koliko je teško da promeniš sebe i shvatićeš kako su ti male šanse da promeniš druge.

Нема коментара:

Постави коментар