Ауторство

Већина текстова на блогу су ауторски и објављени, задржавам сва АУТОРСКА ПРАВА над њима, МОРАЛНА И ИМОВИНСКА!

уторак, 10. јануар 2017.

Leskovacki DIJALIZMI

*********************************************
(nije za mladje od 18 godina)
*********************************************

U ovom delu Foruma ću preneti neke od naših svakodnevnih razmišljanja, te dijaloga izmedju dva (ili više) zamišljena poznanika, pri slučajnom (ili namernom) susretu. U izgovoru akcentovati crveni samoglasnik, a ako neka reč nije jasna, pogledati u temi "Kako se govori(lo) na jugoistoku Srbije", ili zatražiti objašnjenje.


- Tomo, bre! Kvo da rabotim, deca mi puše!
- Ama, dizaj ruke!

*****************
Na roditeljskom satanku:
- Gospodine Petroviću, Vaš sin se juče opet potukao!
- Abre učiteljice, pal tuj njeknja mu jeba majku i ne krsti se!!!

*****************
- Simo, koje si rešija, će ženiš li onoga tvojega Pericu?
- A...! Ću ga jebem da ga ženim!
- A ti Žiko?
- Ma nek si jebe majku još neku godinu!!!
- E, ljudi, ja ću mojega ženim, pa da ga jebem!

*****************
- Dušane, što se noćaske dra onolko?
- More, da ti ne pričam! Rodjaci me jebaše pa me ne pokriše!

*****************
- Ću krečim sutra, aj da mi pomogneš, ako oćeš?
- Oću, boli me kurac!!!

*****************
Žene na pijaci:
- Ne li ste čule? Pa Milka zatrudnela!
- I toj posle 12 godine u brak!
- E, fala kurcu!!!

*****************
Otac se ponosi svojom decom:
- Sin mi je završija za agronoma i odma sam ga zaposlija. Ćerka završi za apotekarku ta i nju zaposli. Još snajku da zaposlim u opštinu ako mogu, pa i nju da skinem s kurca!

*****************
Žali se žena svojoj komšinici:
- Nesam pametna kvo da rabotim! Snajka na svaku reč vika da jedem govna.
- More, ćuti i gutaj! - uteši je ova.

1 коментар: