Ауторство

Већина текстова на блогу су ауторски и објављени, задржавам сва АУТОРСКА ПРАВА над њима, МОРАЛНА И ИМОВИНСКА!

недеља, 21. април 2024.

Мој земљаче

Земљаче... Moj Земљаче!
Питаш ме како сам.
А како ћу бити но, добро.
Није да сам баш добро, али ево ме, стојим.
Питаш ме ко сам ја, имам ли име.
Ех, ко сам и које је моје име?
Руина може бити  моје име... 
Ништавило, Нигде!

Некада, имао сам име. И презиме.
Све сам имао. 
И лепоту, и доброту, 
и младост и драж, 
и слабост и кураж.
Имао сам јецај и сузу, и осмех, 
и раме за плакање
Некада био сам човек.

А сада, сада сам... Хм... Сада сам само лик.
Лик који личи на своју прошлост, 
има садашњост и боји се будућности.
Сада сам само спомен нечијег делања.
Нечијег битисања, понирања и успињућа.
Камен сам на нечијем срцу, вода у опанцима.
Трн у нечијем оку! 
Спомен нечије туге и радости, неких грехова и гадости.
И понос некоме.
Да, сада сам спомен нечијег постојања и кајања.

Нисам ти ја, земљаче мој, од памука
да ме стисне свака рука.
Нисам ни од гвожђа 
да ме из "милосрђа" нагриза рђа.
Мемер је моја душа а гранит тело
у њима куца срце од крви и меса
Ту почива моја снага и моје дело
између трулих костију и леса.
Ето, земљаче мој, споменик сам тек. 
Споменик је сада моје име  
и презиме, мој земљаче.


Нема коментара:

Постави коментар